page_banner1

berita

Perkara Pertama Yang Pertama: Jenis Bong

Pada akhirnya bentuk, ukuran, dan ketinggian bong kaca mempengaruhi kemampuannya untuk mengeluarkan asap melalui ruang air dan ke dalam tiub. Lebih-lebih lagi, diameter mangkuk dan batang juga menentukan aliran asap dan udara. Beberapa jenis gelas kaca yang popular termasuk:

Percolator Bong: Bong percolator menggunakan penapis kaca yang digantung ke dalam ruang air. Penapis bertanggungjawab memecah dan menyebarkan gelembung secara merata dengan memastikan asap diedarkan melalui air. Hasilnya adalah penciptaan gelembung kecil, yang sangat baik dalam menyaring bahan toksik dan juga menyejukkan asap.

Bubbler Bongs: Bong rumpai kaca ini adalah hibrid bong dan paip. Ini adalah pilihan mudah alih yang mendatar. Ia termasuk ruang air drop-down yang menyejukkan dan menyaring asap. Semasa menggunakan bubbler, berhati-hati untuk tidak menarik terlalu keras, jika tidak, anda akan menelan air.

Mini Bong: Apabila anda mahukan bong murah, mini bong mudah alih mungkin merupakan pilihan yang tepat untuk anda. Anda boleh menemui minis yang tingginya hanya enam inci, dan beberapa lagi boleh didapati dengan harga di bawah $ 60. Sebilangan besar bong mini bergantung pada sistem karbohidrat. Kerana harga yang lebih rendah, mereka cenderung dibuat dari kaca yang lebih nipis, yang lebih mudah pecah.

Tongkat Ilmiah: Ini adalah nama yang diberikan kepada tali kaca borosilikat makmal. Ini adalah peranti yang lebih mahal kerana ia lebih kuat dengan peningkatan daya tahan terhadap haba. Reka bentuknya boleh terdiri dari tiub lurus sederhana hingga bong kompleks dengan penangkap abu, percolator unik yang dibuat, dan penutup mulut bengkok.


Masa pengeposan: Jul-21-2021